niedziela, 19 sierpnia 2012

Wspomnienia z wystawy w Pajęcznie

Często narzekamy na niską frekwencję na wystawach klubowych. W tym roku postanowiłem wziąć sprawy we własne ręce i zorganizowałem wystawę kaktusów w Bibliotece w Pajęcznie. Efekt był oszałamiający! W niespełna ośmiotysięcznym miasteczku wystawę odwiedziło ponad 1000! osób.

Poniżej plakat zapowiadający imprezę:


W tym miejscu szczególne podziękowania należą się Pani dyrektor Annie Mielczarek, bez której życzliwości i zaangażowania wystawa nie zakończyłaby się takim sukcesem.

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że tak się Panu podobało w naszym mieście :)
    Małe sprostowanie... Pajęczno ma około 6 tysięcy mieszkańców tak więc frekwencja jeszcze bardziej oszałamiająca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że może się jeszcze w przyszłości uda pobić ten rekord frekwencyjny! Ja jestem gotowy spróbować...

      Usuń